۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۹۲۱۰

انسجام و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی بهترین راه مقابله با تهدیدات نرم دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: دشمن به شدت از هویت بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی هراسان است چرا که بسیج در مقابله با تهدید سخت و نرم دشمن همیشه آمادگی لازم را دارد.
انسجام و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی بهترین راه مقابله با تهدیدات نرم دشمن است
 مهران مرادی در گفتگو با خبرنگار بام ما یکی از دلایل رضایت مقام معظم رهبری از بسیج را اقدامات این نهاد مردمی در زمینه فرهنگ دانست و گفت: انسجام و کیفی بخشی به برنامه های فرهنگی بهترین راه مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

مرادی از بسیج به عنوان ارگانی که در جهت اجرایی شدن منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش و پیگیری مستمر داشته یاد کرد و اظهار داشت: از آنجا که توجه به فرهنگ مد نظر رهبر و زیر بنای همه امور است بی توجهی به این مبحث مهمترین خطری است که کشور را تهدید می کند.

وی ضمن تشریح فعالیتهای مختلف بسیج تصریح کرد: اجرایی کردن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف از جمله تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تشکیل و فعال سازی قرارگاههای اقتصاد مقاومتی و تیم های تعاونی بسیجی از جمله این اقدامات است.

مرادی بیان داشت: تشکیل گردانهای عاشورا و الزهرا(س) و بیت المقدس در جهت آمادگی با تهدیدات سخت و نرم دشمن است و افق پیش روی بسیج یک افق بسیار روشن و عزت مند است.

وی  نظام جمهوری اسلامی را یک نظام مردمی دانست که امنیت و اقتدارش توسط مردم تامین می شود توضیح داد: بسیج شجره طیبه ای که امام خمینی(ره) با ژرف اندیشی خود آن را پایه گذاری نمود و الان به عنوان یک درخت تناور و پر ثمر همواره حماسه ساز عرصه های دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد تاکید کرد: بسیج به عنوان مقتدرترین نماد مدنی برخاسته از متن مردم است که روز به روز سربلندتر و مقتدرتر به سمت افقی والا و و روشن در حرکت است.

مرادی با تشریح اقدامات شاخصی که در ناحیه شهرکرد صورت گرفته است گفت: سازماندهی کل بسیجیان در حلقه های تربیتی و معرفتی صالحین در جهت ارتقاء و تعمیق معنویت و رشد و تعالی در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمن و ارتقاء توان رزمی در غالب گردانهای عاشورا و بیت المقدس در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن از جمله این فعالیتهاست.

وی فعال سازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاههای زودبازده مثل پرورش قارچ و کودهای ورمی کمپوست و غیره، فعالیتهای فرهنگی و اردوهای جهادی و بسیج سازندگی را از دیگر فعالیتهای این ناحیه برشمرد.

مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۴۲

25 Jan 2020